ח"כ סוכות: "גם אחרי אישור החוק, אל ג'זירה יפעל בארץ"

שטח משפטי No Comments on ח"כ סוכות: "גם אחרי אישור החוק, אל ג'זירה יפעל בארץ"

"היועמ"שית עיקרה את החוק מתוכן": ח"כ צבי סוכות בתוכנית 'שטח משפטי' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר: "היועמ"שית אמרה לשר התקשורת 'נזכיר לך מי בעל הבית במדינה'. אפילו סנקציות על הכתבים היא לא אישרה, בקושי החרמת ציוד צילום אבל לא פלאפונים אישיים". לדבריו: "כל חברי הקואליציה בוועדה התנגדו בכלל לחוק. לא רצינו להעלות את זה היום להצבעה"

צילום: דוברות ח"כ צבי סוכות
20:19
30.04.24
מוטי הלפרין No Comments on נתניהו במתקפה חריפה על היועמ"שית: "מפקירה את הזירה"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החוק לסגירת אל ג'זירה: ח"כ צבי סוכות בתוכנית 'שטח משפטי' עם עו"ד נתנאל לאופר: "אנחנו נלחמים כבר זמן ארוך לסגירת אל ג'זירה. היועמ"שית עיקרה את החוק מתוכן ואמרה לשר התקשורת 'נזכיר לך מי בעל הבית במדינה'. החוק תקף רק ל-3 חודשים, בכפוף לאישור שופט מחוזי. אפילו סנקציות על הכתבים לא אישרה היועמ"שית, רק החרמת ציוד צילום אבל לא פלאפונים. גם אחרי אישור החוק עדיין יוכלו לצפות בערוץ אל ג'זירה בישראל".

סוכות חשף כי: "היה לנו ויכוח עמוק בתוך הקואליציה. כל חברי הקואליציה בוועדה התנגדו בכלל לחוק. לא רצינו להעלות את זה היום להצבעה".

האם אין חשש שהחוק ישמש בעתיד לפגיעה בתקשורת הימין? "כשסגרו את ערוץ 7 היועמ"שית לא התערבה. כשפוגעים בימין כולם שותקים. הם לא צריכים את החוק כדי לפגוע בנו" עוד אמר: "הברית במחנה האמוני היא ברית אמיתית".

האזינו



0 תגובות